Pin it

11 november 2014

Garn/Yarn





                                                                                                                                                            

 Jag har organiserat allt mitt garn.

Det låg huller om buller i en korg, en korg som var helt tillräcklig förut, men inte längre. 
Jag hade garner i kassar för framtida projekt, ja det var garner
  lite överallt d
et blev lite svårt att hitta garnerna.

Nu hade jag efter lite omorganisation helt plötsligt plats i fotpallen.

Jag har sorterat garnerna enligt bästa förmåga i färgskala., det är inte så lätt det heller.


Nästan klart, det saknas lite garner från påsarna och när dem är nedlagda i pallen så är den full.
Nu får jag inte handla mer förrän jag har stickat upp det mesta.


Det är så lätt att köpa på sig roliga garner, bra att ha garner, garner med läckra färger,
 semester garn, rea garn!



Är det bara jag som har detta problem?

Ikväll är det träff med Handarbetsgruppen, då får man ännu mer inspiration på vad man kan göra.
Ikväll ska jag sticka, måste bli klar med mitt julprojekt.

Annars vid den här tiden brukar jag släpa med mig alla sakerna för att göra julkort.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar