Pin it

22 november 2014

Lider mot advent

Veckan har gått fort och jag har haft fullt upp.
 Känns inte som man gör något annat än jobbar och sover.

Det har inte blivit något pyssel i veckan, förutom mitt stickande.
 Stickar gör jag hela tiden och snart kan jag visa vad jag håller på med.


Igår silade jag och kokade upp den senaste satsen av min äppelmust. Det blev totalt 4 flaskor färdig must som jag ska ställa ut lite kallt.

Min kollega har sytt lite roliga mössor i olika storlekar och mönster, man fick köpa för en billig peng till stöd för nytt tyg.

Vart helt chockad i mitten av veckan när jag insåg att nästa helg är advent. Jag har haft och har så mycket runt omkring mig just nu att jag inte hinner reflektera.
 Så i mitten av nästa vecka måste det handlas, sen nästa helg ska det bakas och pysslas.

I morgon kanske jag har tid för lite julklapps inslagning och julkortspyssel.

Just det....födelsedagskort måste fixas.

Det är mycket nu....


Var är snön????
 Det börjar bli bråttom...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar